خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: وزارت ورزش باید بودجه فدراسیون پینگ‌پنگ را افزایش دهد تا بتوانیم برنامه‌های خود را برای آماده سازی بانوان انجام دهیم.به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:سیما لیموچی گفت:، در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: ۱۹ بهمن مسابقات لیگ پینگ‌پنگ بانوان آغاز می‌شود.........

 سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: وزارت ورزش باید بودجه فدراسیون پینگ‌پنگ را افزایش دهد تا بتوانیم برنامه‌های خود را برای آماده سازی بانوان انجام دهیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور:سیما لیموچی گفت:، در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: ۱۹ بهمن مسابقات لیگ پینگ‌پنگ بانوان آغاز می‌شود [...]
سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: وزارت ورزش باید بودجه فدراسیون پینگ‌پنگ را افزایش دهد تا بتوانیم برنامه‌های خود را برای آماده سازی بانوان انجام دهیم.

 به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:سیما لیموچی گفت:، در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: ۱۹ بهمن مسابقات لیگ پینگ‌پنگ بانوان آغاز می‌شود و رقابت‌های بین‌المللی کویت نیز از ۲۴ بهمن شروع خواهد شد. پس از آن در هفته اول اسفند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به ماکائو اعزام می‌شویم.

 وی ادامه داد: در فروردین ۹۱ نیز به مدت ۲ تا ۳ هفته اردوی تمرینی در مجارستان برگزار می‌‌کنیم و سپس در مسابقات جهانی آلمان شرکت خواهیم کرد.

 سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران خاطرنشان کرد: به دلیل جایزه ۲۲۰ هزار دلاری و اعتبار مسابقات کویت، قهرمانان زیادی از سراسر دنیا در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد. حمایت شورای برون مرزی‌ از اعزام بانوان ایرانی به این مسابقات ارزشمند بود.

 لیموچی اظهار داشت: ورزشکاران باید در عرض یک ماه در یک تا ۲ مسابقه برون‌مرزی حاضر شوند تا از لحاظ روحی و اجرای تاکتیک‌ها روان و باتجربه شوند.

 وی در خصوص برنامه‌های ندا شهسواری تا المپیک لندن گفت: ندا باید در اردوهای تدارکاتی زیاد و پروتورهای بین‌المللی شرکت کند؛ با حریفان مختلفی تمرین کرده و برنامه مشخص انفرادی تا المپیک داشته باشد.

 سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران تأکید کرد: شرکت در یک تورنمنت بین‌المللی و رقابت با کشورهای قوی‌تر و مهم‌تر برای ارزیابی کار بازیکنان، بررسی نقاط ضعف و کار بر روی آنها مؤثر است و از این رو شرکت در مسابقات کویت اهمیت زیادی برای ما دارد.

 سیما لیموچی خاطرنشان کرد: در مسابقات انتخابی تیم‌ملی افراد حاضر در دسته یک و دسته برتر شرکت کردند و بهترین‌های کشور با هم به رقابت پرداختند؛ باید این افراد شناسایی شوند، افرادی که تجربه برون‌مرزی ندارند، در مسابقات بین‌المللی حاضر شوند و حدود ۵ تا ۶ بار در سال اردوهای خارج از کشور برگزار کنیم؛ فدراسیون برای انجام تمام این کارها نیاز به بودجه دارد و وزارت ورزش باید بودجه فدراسیون را افزایش دهد.

 وی اظهار داشت: در صورت برگزاری کمپ تمرینی برای تمام رده‌های سنی می‌توانیم بسیاری از تاکتیک‌های مهم را که بازیکنان شناختی از آنها ندارند، آموزش دهیم تا رقابت‌ها فشرده تر شود؛ توجه داشته باشیم که با فشرده شدن رقابت‌ها تعداد افراد آماده و در سطح برتر افزایش می‌یابد.

 سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان افزود: سپس اردوهای تدارکاتی زیادی با حضور ورزشکاران مختلف با کمک آموزش و پرورش، وزارت علوم، لیگ‌های استانی، دانشگاه‌ها و … برگزار کنیم و آنها را تربیت کنیم.

لیموچی خاطر نشان ساخت: هرچه تعداد افراد بیشتر باشد، به سود ما خواهد بود. یکی از دلایل موفقیت‌های چین به این دلیل است که شانس انتخاب زیادی از میان جمعیت فراوان کشورش دارد. ما نیز باید از جمعیت ۷۰ میلیونی خود نهایت بهره را ببریم و با انجام کارهای استعدادیابی سرمایه‌های بعدی پینگ‌پنگ کشور را پرورش دهیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد